Sunday, October 27, 2013

Kini Kembali!

Hey! I dont know why..but lately ni suka sangat guna perkatan hey! Hahaha..macam ada something pula kan? No lorh! takda apa2 pun..biasa la kan..semua orang pun guna perkataan hey! Ehh..dah kenapa pula cerita pasal hey pula ni..lari tajuk betul! Ini lorh yang jadi bila menaip blog..merapu je lebih!

Ok kita mulakan sekarang..berbalik pada tajuk diatas, saya ingin menyatakan bahawa mulai hari ini saya akan kembali aktif berblog..hahaha! nak tahu tak kenapa..sebab before ni pc lama dah ada problem, yela bila renovate rumah..memang semua benda pun dah kucar-kacir! So tak dapat la nak menulis blog yang tak popular ni (sedar diri) hehe! Now dah ada robot baru..yeayyyyyy! My lilbro dah beli pc baru..and im so so so happy! Pc ni memang macam ropot dia punya cpu..first time tengok robot apa lorh yang adik aku ni bawak balik..huhu! rupanya cpu..bukan main gedabak besaunya! sekali tengok..nama dia Armeggeddon! patut la rupanya macam ni..nama pun dah ganas..tapi aku suka sangat sebab sangat stylo tau! tikus dengan keyboard pun cun..cpu bukan main nipis lagi..hehe! Memang pokai gak la duit adik aku beli benda alah ni..tapi dia yang nak sangat beli, nak berdota katanya..haishhh budak lelaki if untuk game..beribu habis pun sanggup! Tapi takpalah..aku jugak yang untung..hahaha!

Ehh! tadi awal2 bukan main speaking lagi..dah hujung2 ni taip in malay pula..huhu! Nanti la I berlajar slow2 menulis blog in english pula..tapi bukannya ada mat saleh yang baca blog aku ni..arhhh! takpalah..practice makes perfect right! Ok lah cukup sampai sini..saya nak sambung main game cafeworld..dah lama tak main, sekali dah mula..ketagih balik..hehehe! dibawah ini saya sertakan picture robot yang I cerita tadi!




nyulsays: picture pergi morib..next update lorh ye..hehe!

No comments:

Post a Comment