Thursday, March 14, 2013

Tiba Masanya

hai semua!
hari ni tak tahu lah kenapa
rajin pulak nak update blog
huhuhuhu!

sekarang dah pukul 2.30
perut pun dah kenyang
yela..makan best hari ni
saya masak siakap sweet sour
terbaik ohhhh! hehe..puji masakan sendiri
takpe kn..tak salah kn..tak kena tangkap polis kn..
hahaha!
apa la yang ko mencarut ni nurul

ok..sebenarnya saja nak update sikit
pagi tadi saya dapat text
from my lovely husna
ada peluang kerja
so husna suruh I send resume
tu lah tadi baru send
alang2 dah on pc ni..
tu yang rajin jari nak menaip blog
hehe! kalau tak..jangan harap la!

dah tiba masa untuk saya kerja kot!
dah lama sangat duk kat rumah ni
sampai dah rasa borink!
tapi bab masak..saya enjoy
yela bila tengok our lovely family
makan masakan kita
and sedap pulak tu!
tak ke happy hati ni
kn..kn..kn..huhu!

ok lah..rasa macam nak tidur la pulak
yela perut dah penuh kn
mata pun layu!
till the next update..As Salam!


nyulsays; doakan saya dapat pergi interview and dapat kerja ya!

No comments:

Post a Comment